10 tips per les xarxes socials

10 tips per les xarxes socials

11 de desembre de 2018

10 tips per les xarxes socials

Mantenir els perfils de la teva empresa en els mitjans socials pot ser una tasca difícil i feixuga, oi? Però si tenim en compte que el món dels mitjans socials és cada vegada més competitiu, les empreses hem d'estar sempre adaptant-nos i actualitzant-se als canvis, novetats i estratègies que van sorgint.

Tenir una estratègia de màrqueting ben definida en Social Media t'ajudarà a aconseguir les metes i objectius que estableixis, però per a això és fonamental tenir un bon contingut.

Aquest contingut ha de ser innovador i fresc per així crear interès en els teus seguidors i en el possible públic objectiu que arribi fins el teu perfil.

En Use It volem ajudar els nostres clients i les empreses a millorar la seva màrqueting en les xarxes socials, per això us expliquem 10 tips per fer-ho:

 

La millor publicitat és la que fan els clients satisfets”. PHILIP KOTLER

 

#1. Comparteix només contingut d'alta qualitat.

A dia d'avui hi ha moltíssima informació a Internet de manera que l'ideal és saber seleccionar-la i compartir només la més rellevant. El contingut és la millor manera d'arribar als teus clients per això et recomanem que mai comparteixis contingut sense valor, això podria fer que es redueixi el teu número de seguidors.

“Al passat, eres el que tenies. Ara ets el que comparteixes ”. Godfried Bogaard

 

#2. Interactua amb els teus seguidors.

No és fàcil captar clients a través de plataformes socials, però més difícil us resultarà si no interactuáis amb la vostra audiència.

No val ser només un mer espectador, respon a les seves preguntes, agraeix les seves participacions, escolta'ls i dóna'ls el que necessiten. Siguis un membre actiu abans que res.

 

#3. Gestiona un calendari de continguts.

Treballar amb un calendari de contingut per a Social Media t'ajudarà a dur a terme la teva estratègia de màrqueting a les xarxes socials amb més eficiència i et permetrà també prioritzar les publicacions que més t'interessen.
I el millor! Resulta molt fàcil, t'ho pots crear a la teva manera o bé descarregar-te la plantilla que més s'adeqüi al teu mètode de treball.

 

#4. Afegeix imatges als teus continguts.

La gent passa molt de temps a Internet i acostuma a llegir el primer paràgraf de les publicacions per saber si els resulta interessant o no. Per això, els 10 primers segons són importantíssims per captar la seva atenció.
Una bona manera de fer-ho és afegint contingut audiovisual, que pugui definir el contingut de la publicació i que els resulti prou atraient com per seguir llegint.

 

#5. Utilitza títols impactants.

En estar les xarxes socials saturats d'informació, molt contingut passa desapercebut davant els ulls de molta gent, de manera que un bon títol cridaner t'ajudarà a captar l'atenció dels teus leyentes. Per a això pots utilitzar un títol curt i de fàcil comprensió.

 

#6. Crea contingut que provoqui intriga.

A més de crear un contingut de bona qualitat és important que sigui també interessant. Procura que no sigui avorrit ni previsible. No donis claus en la introducció, fes preguntes que faci el lector pensar i que tingui la necessitat de seguir llegint.

 

#7. Coloca les icones de les teves xarxes socials al blog.

És important facilitar l'accés a les nostres xarxes socials perquè cada vegada més gent pugui accedir als nostres continguts, això ho fem a través de les vinculacions directes als nostres social mitjana. Una altra opció són els botons de "Follow me" directament dins del nostre bloc.

 

#8. Àncora novetats.

Per a això, podem crear un link de les nostres novetats directament en la bio. de les nostres xarxes socials, de tal manera que, cada vegada visitar els nostres perfils puguin accedir directament al contingut.

 

#9. Publica quan els teus seguidors estiguin actius.

No ens serveix qualsevol hora per pujar contingut als nostres perfils, cal saber quines són les millors hores per fer-ho, i això és quan la majoria dels nostres seguidors estan connectats. No cal publicar al mateix temps a totes les xarxes socials perquè cadascuna té hores on hi ha major nombre d'usuaris connectats.

 

#10. Calcula la freqüència de les teves publicacions.

Hem de tenir en compte que tan dolent és l'excés de publicacions com l'absència d'elles. Cal saber el nombre de publicacions que hem de fer en cada xarxa social, ja que, no és el mateix les publicacions que podem fer a Twitter en X temps que les que podem fer a Facebook. No volem avorrir a ningú pel que cal mesurar bé el temps per poder publicar.

 

Si encara tens dubtes o necessites assessorament per a la gestió de les teves xarxes socials, contacta'ns, en Use It som experts en màrqueting digital i creació de contingut audiovisual per a xarxes socials. T'esperem!