Com aconseguir més engagement a LinkedIn?

Fotografia d'una persona interactuant amb una tablet i el text "Com aconseguir més engagement en Linekedin?"

26 de juliol de 2019

Com aconseguir més engagement a LinkedIn?

Saps quina és la xarxa social professional més gran del món? Correcte! LinkedIn és una de les xarxes més importants pel que fa a marca personal i professional, per tant, no has de deixar-la de banda en el teu pla de màrqueting digital.

 

“Al principi, LinkedIn es presentava
com un currículum en línia.”

 

Però ... Què és LinkedIn?

LinkedIn és una xarxa social pensada i dirigida primordialment per a professionals. Està pensada per promoure relacions comercials i professionals, tot i que de la mateixa manera és una gran oportunitat de convertir la teva marca en un referent del teu sector.

En aquesta xarxa social, a diferència d'altres com Facebook o Twitter, trobaràs perfils d'empreses o de persones qualificades en qualsevol camp. És la xarxa favorita dels reclutadors d'empreses, persones que busquen feina o empreses i autònoms que busquen oportunitats laborals.

 

 

“Cada vegada són més les persones que es promocionen i
fan negocis
a través d'aquesta plataforma.”

 

 

Com millorar l'engagement a LinkedIn?

En LinkedIn l'engagement es basa en la relació que tinguin els teus seguidors amb el teu perfil i en la imatge que donis a les empreses que es mouen en el teu sector d'especialització.

 

 

1# Informació i transparència

Igual que no entregarías un currículum a mig escriure, és important que afegeixis el màxim d'informació possible al teu perfil, ja que així generaràs més interès i més possibilitats de generar negocis amb els teus visitants. Encara que és molt important que TOTA la informació que incloguis sigui real, atès que les persones van a buscar referències externes fora de la plataforma i si no són certes teus visitants van a tacharte de la seva llista de candidats.

 

2# Publicar notícies rellevants en el millor horari

LinkedIn té un trànsit molt més gran que Twitter o Facebook, però, és important que busquis les hores en què hi hagi més persones connectades i publicar notícies rellevants, això t'ajudarà a que els teus seguidors et valorin més i que els teus publicacions siguin vistes per més persones i, per tant, més valorades i llegides. Es recomana fer al voltant de vint publicacions al mes, encara que és obvi que com més publiquis, millor. Però recorda, millor qualitat que quantitat.

 

3# Generar interaccions

Generar interaccions amb els teus posts i amb el teu perfil t'ajudarà a obtenir una major rellevància i alhora, a generar Networking amb possibles col·laboradors o empreses. Pots demanar a companys de treball i / o ofici o amics que interactuïn amb els teus post.

 

4# Aprofita el potencial d'aquesta plataforma

Aquesta plataforma ofereix multitud d'eines i funcionalitats, i és de vital importància que sàpigues com utilitzar-les per aconseguir així treure el major profit. A més, LinkedIn ofereix una gran quantitat d'actualitzacions i noves funcions de tant en tant i és molt positiu per al teu engagement estar al dia de totes elles i utilitzar-les per optimitzar la teva pàgina.

 

 

Vols conèixer més sobre diferents estratègies de màrqueting per a la teva empresa o marca personal? Contacta'ns, som experts en Marketing digital.