Com fer una landing page perfecta?

Fotografia d'un ordinador portàtil i una pantalla amb el text "¿Cómo hacer una landing page perfecta?

18 d'octubre de 2019

Com fer una landing page perfecta?

Quan el nostre objectiu és obtenir el màxim de conversions possibles, no podem deixar res a l'atzar. Per això, dissenyar i programar una landing page perfecta i efectiva ha de ser la nostra prioritat. En publicacions anteriors us parlàvem sobre què és una landing page i per a què s'utilitza, així que avui us volem explicar algunes característiques més per ajudar-vos a aconseguir una landing page que funcioni per al vostre negoci, marca i / o empresa.

 

 

“Una landing page efectiva obté
un ràtio de conversió alt.”

 

Factors a tenir en compte

Tot i que no hi ha una guia establerta que ens asseguri que la nostra landing page vagi a tenir un èxit super important, si que hi ha alguns punts i conceptes que hem de tenir en compte per assolir el nostre objectiu.

 


1# Titulars cridaners
El títol és segurament el primer que van a llegir els nostres usuaris, i pot ser que sigui l'única si no els resulta interessant. Per això, ha de ser clar i ha de deixar patent els beneficis que va a obtenir la persona sobre l'oferta que us proposem.

 

2# Contingut concís i accionable
El contingut de l'oferta ha d'acompanyar al titular, explicant així el valor i la importància que té per a l'usuari. Alguns formats que funcionen molt bé són els llistats de punts que resumeixen el benefici de l'oferta o l'ús de contingut multimèdia.

 

3# Números de camps en els formularis
El formulari és un element clau en una landing, ja que recull la informació dels nostres visitants en l'objectiu de convertir-los en leads. I encara que el nombre de camps en un formulari pot variar, és recomanable que no tingui molts ja que com més senzill s'ho posem a l'usuari, més fàcil serà que aquest s'animi a omplir-lo.

 

 

4# Minimitzar punts de fuga
El nostre objectiu és aconseguir que el visitant se centri únicament en el contingut de l'oferta, així doncs és recomanable eliminar punts de fuga, com ara prescindir del menú de navegació o d'enllaços a continguts relacionats.

 

5# Incloure testimonis i premis
En algunes ocasions el fet d'incloure testimonis i premis, per exemple en ofertes de pagament, pot ajudar a que l'usuari confiï en l'oferta i acabi contractant-.

 

 

Crea les teves landing pages pensant en els teus usuaris és imprescindible per facilitar-los l'experiència de navegació i que rebi de forma ben clara que benefici va a obtenir. En Utilitza It cuidem i estudiem cada disseny en profunditat per obtenir productes web que tinguin una ràtio alt de conversió. Contacta'ns, podem ajudar-te.