Com programar continguts en xarxes socials?

Fotografia d'un teclat i un mòbil amb el text "Com programar continguts en xarxes socials?"

18 de juny de 2019

Com programar continguts en xarxes socials?

Avui dia existeixen multitud de xarxes socials en les que podem crear contingut, i intentar abordar-les amb informació de qualitat pot suposar-inversions incommensurables de temps i energia, (els nostres majors actius).  

 

És innegable dir que les xarxes socials són les millors eines de màrqueting de la història, ja que ens permeten crear xarxes de seguidors fidelitzats en relació al valor del nostre contingut.

 

 

Al blog del dia d'avui mostrarem 3 eines que ens ajudaran a programar contingut en diverses xarxes socials i així estalviar en els nostres majors actius.

 

 

 

1#Hootsuite

És una de les eines de programació de contingut més popular i utilitzada en aquest nínxol. Permet dirigir diverses publicacions de forma automàtica en diverses xarxes socials com Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, WordPress entre d'altres.

Però el que fa a Hootsuite diferent a les altres eines del mercat és l'excel·lència del conjunt dels seus serveis com l'anàlisi de publicacions, el maneig del calendari per publicar i les seves notificacions en relació a possibles converses rellevants que s'hagin generat en la teva publicació.

 

2#Everypost

És una altra magnífica solució per a organitzar el nostre contingut a les xarxes socials. Aquesta pàgina destaca no només per oferir els mateixos serveis que les altres en el seu mercat sinó pels seus Mètriques Socials.

Amb això ens referim a el sistema analític que té Everypost per donar-nos consells he informació sobre les nostres publicacions en diferents xarxes socials, amb el respectiu feedback dels nostres seguidors.

 

 

 

3#Buffer

Per últim però no menys important tenim a Buffer, l'avantatge que té aquesta eina amb les altres esmentades és la seva versatilitat per oferir rendiment a grups de publicadors.

Si grups de publicadors ja que avui en dia moltes de les comptes en xarxes socials no les porten una sola persona sinó que hi ha un equip de relacions públiques darrere, i Buffer presta un magnífic servei de sincronia per quan hi ha més d'una persona gestionant un pack de xarxes socials. 

 

 

 

Tot i que aquestes eines poden ajudar-te a ser més eficient i incrementar el nombre de visites a les xarxes socials i en el teu web, però si no tens un bon pla de màrqueting definit la majoria d'aquestes visites seran temporals, ja que no s'incentiva el lector per que torni a consumir contingut.

 

En Useit som experts en màrqueting digital i amb els nostres serveis t'ajudarem a promocionar els teus projectes,  contacta'ns.