Eines per a la teva empresa

Composició amb el text "Herramientas para tu empresa" i 4 icones relacionades.

31 d'agost de 2018

Eines per a la teva empresa

Gestionar la teva pròpia empresa pot ser una tasca una mica difícil ... Ja siguis només tu o tinguis una gran plantilla de treballadors. Organitzar un calendari, mantenir un bon flux de treball i una bona comunicació entre persones i departaments ...

 

“Amb les eines adequades, gestionar una empresa
resulta molt més fàcil.”

 

En USEIT sabem que les eines adequades ajuden a gestionar l'empresa d'una forma molt més fàcil, per això, hem decidit compartir amb vosaltres algunes de les que fem servir o solem fer servir en alguna ocasió per a la gestió de projectes, comunicació interna o per mantenir una bona organització en el dia a dia.




Trello

Trello és un gestor de tasques que et permet assignar-te tasques a tu, o a altres treballadors, recordar què has de fer, crear checklist per anar visualitzant el procés d'un projecte, establir dates límits, adjuntar imatges, links, etiquetes i molts elements més... A més, pots dividir per departaments, persones i projectes per tenir-ho tot més organitzat. A nosaltres ens encanta la seva interfície tan intuïtiva i personalitzable!




Dropbox Business

Qui no coneix Dropbox? Si acostumes a fer servir Dropbox, Dropbox Business és la millor opció per a l'emmagatzematge d'arxius. Pots treballar sense límits intercanviant idees, recopilant comentaris i compartint projectes des de qualsevol part. A més pots mantenir els teus arxius fora de perill, tenir un control de versions i recuperació d'arxius per així mantenir el teu treball protegit i accessible en tot moment.




Hootsuite

Hootsuite t'ajuda a fer més amb les teves xarxes socials, troba clients potencials o enforteix la relació amb els que ja tens. A més facilita la recerca, la programació, gestió i anàlisi de publicacions per fer-les efectives en el teu contingut en xarxes socials.




Slack

Slack és una plataforma de treball que centralitza i sincronitza les comunicacions de la teva empresa. Amb Slack pots mantenir converses directes amb cada empleat, crear fils de conversa, compartir arxius, crear espais de treball ... etc. Amb Slack t'evites d'enviar correus electrònics i pots mantenir una conversació instantània i directa.




Teamleader

Teamleader és una eina única que integra CRM, facturació i gestió de projectes. Amb Teamleader pots administrar tots els contactes des del mateix lloc, planificar i gestionar reunions, tasques i activitats, gestionar projectes, registrar temps de treball, millorar la productivitat de l'equip i del projecte.




Presentacions de Google

Igual que poses molt d'esforç en preparar els teus projectes o establir les bases dels teus serveis, has d'invertir també temps en preparar una bona presentació d'aquests. Nosaltres tenim molta cura de les presentacions digitals i offset de cada servei i projecte que dissenyem. Solem fer servir el programa Adobe Indesign per la seva versatilitat i adaptació, però per a presentacions bàsiques digitals us recomanem l'opció que ofereix Google.




Un software a mesura

Avui en dia, pots trobar moltes eines per a la teva empresa, ja sigui per a la gestió, organització, comunicació ... Però si prefereixes un software a mida i exclusiu per la teva empresa, adaptat a mòbil o web, amb unes funcions concretes i específiques. .. Podem ajudar-te. En USEIT hem desenvolupat diversos projectes de comunicació corporativa, gestió i planificació. ¿Parlem?