Invertir en fotografia de producte

Invertir en fotografia de producte

30 de novembre de 2018

Invertir en fotografia de producte

T'imagines anar a una botiga i no poder veure la part posterior d'un producte? O no poder conèixer el seu tacte o acabat? Com és lògic, això és una cosa que en comprar per Internet de vegades no podem fer, així que només podem veure el producte que volem comprar a través de fotografies.

Perquè el possible consumidor es quedi amb el nostre producte i no un altre de la competència, hem d'oferir-li la possibilitat de veure i conèixer el màxim detall d'aquest producte. Això ho aconseguirem invertint en fotografia de producte.

 

“La fotografiia de producte és un important element per impulsar la venda en negocis online”.

 

Fotografies que ens representen

En el món digital d'avui dia en què gran part de les compres diàries que realitzem les fem a través d'Internet, les fotografies dels productes juguen un paper fonamental en el procés de decisió de compra que segueix el teu client.

Per això és molt important que les imatges siguin professionals, d'alta qualitat i que transmetin el sentiment i valors que busques comunicar amb la teva empresa. Ja que les fotografies dels teus productes no són només l'única manera que té el client de "tocar" i conèixer digitalment el producte, sinó que també li parlen de tu, de qui ets i de la cura que li poses a la teva empresa.

 

“Una bona fotografia de producte et diferencia dels teus competidors.”

 

Encara no ho tens clar?

Te contamos las 5 principales razones por las que es fundamental una buena fotografía de producto para tu web o app y cómo conseguirlo:

1. Diferenciació: unes bones fotografies t'ajudaran a diferenciar-te de la teva competència. Si les teves fotografies són de qualitat i capten l'atenció, segurament atorgaran personalitat a la teva web i faran que destaqui de la resta de pàgines similars.

2. Ajuden en la presa de decisions: no serà el mateix per a un potencial client poder veure en detall el producte que adquirirà, a llegir simplement una descripció.

3. La primera impressió és la que compta: no oblidis que una imatge val més que mil paraules i que al final el primer que retindran els que visiten el teu e-commerce serà el que vegin.

4. Més possibilitats de compartir: un contingut atractiu i interessant serà més propens a ser compartit a Internet, i com a conseqüència obtindràs més publicitat i més clients.

5. Ofereix més informació: tot i que amb la descripció del teu producte cada persona es farà una idea al cap de cóm és, una bona fotografia podrà ajudar a que es faci la imatge real del producte sense que es vegin afectades les seves expectatives després de realitzar la compra.

 

Acudeix a professionals

No val amb posar un munt d'imatges del producte encara que estiguin borroses, fosques i no s'aprecien bé els detalls. Utilitzar aquest tipus de fotografies pot causar l'efecte contrari que vols, que els clients es vagin de la teva botiga en lloc de comprar-hi.

Per això, encara que puguis conèixer alguns trucs sobre fotografia en general, és important que acudeixis a professionals d'aquest sector, perquè ells podran ajudar-te a definir quin estil de fotografia de producte va més d'acord amb la teva imatge corporativa.

 

En Use It creiem que les fotografies són una part molt important de qualsevol projecte, per això, treballem amb grans professionals d'aquest sector capaços d'adaptar a les necessitats dels teus productes. Parlem?