Més visites per al teu bloc gràcies a l'Inbound Màrqueting

Més visites per al teu bloc gràcies a l'Inbound Màrqueting

2 d'abril de 2019

Més visites per al teu bloc gràcies a l'Inbound Màrqueting

No és cap novetat que l'èxit del nostre bloc ve donat pel contingut que publiquem, no per la quantitat de publicacions que pugem. Com solem dir, de vegades menys és més!

En general, hem de tractar temes que siguin d'interès per al nostre públic objectiu i abans de res, ha d'estar ben redactat i amb bones paraules clau per millorar el posicionament SEO.

 

El bloc és com la nostra targeta de presentació, al qual tothom ha de poder accedir i en el qual puguin veure a què es dedica la nostra empresa. Si aconseguim tenir un bon trànsit web, aconseguirem també atraure nous clients.

La veritat és que tot això està relacionat amb estratègies del Inbound màrqueting. És per això que al blog d'avui parlarem de què és l'Inbound màrqueting i de per què és important pujar bon contingut al bloc.

 

 

 

El contingut eficaç ens inspira a comprar alguna cosa que no sabíem que necessitàvem.” Andrew Davis


 

 

 

Què és el Inbound Marketing?

L'Inbound Màrqueting és un conjunt de tècniques de màrqueting que fa que aconseguim atraure més clients a través de la combinació de diverses accions de màrqueting digital com el SEO, el màrqueting de continguts, la presència en xarxes socials, la generació de leads i la analítica web.

 

L'objectiu del Inbound màrqueting és atraure desconeguts per convertir-los en clients i tancar així oportunitats de venda. A partir de la seva compra l'objectiu és delectar al client i que així ens faci de promotor a altres possibles clients.

 

Les etapes d'aquest tipus de màrqueting són: atreure, convertir, tancar i fidelitzar.

En les dues primeres etapes és on el bloc juga un paper fonamental ja que atreu i converteix, per això que sigui una de les millors eines en una estratègia de Inbound Màrqueting.

 

 

Per què és important el blog?

#1. Genera tràfic web

 

L'objectiu principal d'un bloc és atreure l'atenció de clients actuals o futurs mitjançant el contingut que escriguis al. Ha d'aportar un valor afegit als usuaris i millorar l'experiència dels clients. Un bon contingut juntament amb les paraules clau adequades t'ajudarà a tenir un millor posicionament SEO alhora que portarà més trànsit al web.

 

#2. Fàcil difusió

 

Així com les xarxes socials, el bloc és fonamental en la nostra estratègia de màrqueting, hem d'aprofitar l'auge de les xarxes socials i compartir-hi tot el contingut que publiquem al blog de manera que arribi més ràpid als nostres clients. Juguem amb l'avantatge que, si els agrada el que hem publicat ells mateixos el compartiran en les seves xarxes socials fent-ho encara més visible a altres possibles usuaris.

 

#3. Atreure clients

 

Tot està relacionat, i el fet de tenir més trànsit web fa que portem més clients potencials a la nostra empresa. No es tracta de publicar posts a l'atzar, sinó que hem de tenir una estratègia i anar publicant contingut d'interès.

 

#4. Millor posicionament

 

Una cosa indiscutible és que si portem més lectors al bloc i el contingut que vam pujar juntament amb bones paraules clau és bo, Google s'encarregarà de posicionar-nos molt bé a internet. Per cada usuari que atraiem és un esglaó més que pugem cap al cim del posicionament SEO.

 

 

 

En Utilitza It som experts en màrqueting digital, SEO i generar trànsit web per al teu bloc. Vols que el teu bloc aquest en les millors posicions a Google? Contacta'ns, podem ajudar-te.