Potencia la teva marca amb Instagram

Potencia la teva marca amb Intagram

4 de gener de 2019

Potencia la teva marca amb Instagram

Des de fa ja algun temps Instagram s'ha anat convertint en la xarxa social preferida per fer publicitat en les empreses, ja sigui a través de les publicacions clàssiques o dels nous stories. A més Instagram ofereix un servei tant per a les més petites que es van donant a conèixer, fins a les companyies més gran, que els permet vendre els seus productes, aquest servei és el Instagram shopping.

Però, com afavoreixen els Instagram stories i el Instagram shopping a la teva marca?

 

Instagram stories, què són?

Les històries d'Instagram són continguts audiovisuals, poden ser vídeos o imatges, que només estan visibles durant 24 hores en el nostre perfil i a les empreses els resulten molt útils per realitzar promocions o publicitar esdeveniments concrets de botigues.

 

Avantatges per a les empreses: 

 

#1. Potencia el engagement amb els teus seguidors

En el cas que estiguis preparant algun esdeveniment, pots donar un avanç als teus seguidors de manera que els atregui i així estiguin pendents del que estiguis preparant.

El simple fet d'avançar-una part ja els fa ser partícips i els mostres l'importat que són per a la teva empresa.

 

#2.  Enllaços directes

Està és una funcionalitat que tots els usuaris demanen a crits des que es va crear però la veritat és que només està disponible per a aquells comptes que comptin amb més de 10k de seguidors. Amb aquesta eina es pot pujar enllaços directes a la pàgina web amb la funció de "Swipe up" (lliscar cap amunt).

Per exemple si tens una botiga en línia podràs mostrar els teus productes i enllaçar-directament a la seva fitxa de producte a la web. O si tens un bloc, podràs tenir accés directe amb només un clic.

 

 

#3. Creació d'enquestes

Les enquestes són un punt fort per a les empreses ja que així poden mesurar el grau de satisfacció dels seus seguidors i, per exemple, saber si han de millorar alguna cosa.

El millor que tenen les enquestes d'Instagram és que reps un feedback instantani sobre les preguntes que els facis als teus seguidors. És un punt molt a favor dels stories.

 

#4. Humanitza la teva marca

La finalitat dels stories de Intagram és destacar algun moment del dia a dia. A diferència de les publicacions d'altres xarxes socials, les històries permeten compartir contingut de manera informal i divertida. D'aquesta manera encara que la teva empresa es dediqui a alguna cosa més clàssica o seriós sempre podreu mostrar la vostra faceta més simpàtica.

 

I… el Instagram shopping, què és?

A quants de vosaltres no us ha passat veure alguna cosa per instagram que us hagi agradat i que volíeu comprar, però no podíeu perquè no sabíeu d'on era, no?

Doncs, Instagram shopping és la solució al vostre problema!

Aquesta funció és un mètode perquè les botigues puguin afegir etiquetes amb preus a les fotos de manera que quan vegis alguna cosa que t'agradi puguis comprar-lo.

Però no tots els comptes puguis emprar aquesta eina. Les empreses que vulguin participar en aquesta funcionalitat d'Instagram han de complir uns requisits:

• Tenir un perfil d'empresa.

• Vendre productes físics a la seva web oficial.

• Integrar catàleg a Facebook (Shopify o BigCommerce).

• Última versió d'Instagram instal·lada.

• Publicar a mínim 9 publicacions perquè s'activi el botó de compra.

 

 

Cóm instal·lar Instagram shopping

En complir tots els requisits que hem esmentat anteriorment només et queda seguir els següents passos per configurar-lo en el teu perfil:

• Veus als ajustos del teu compte.

• Fes clic en productes.

• Selecciona el catàleg de productes.

• ¡LLEST!

Un cop habilitat el shopping d'Instagram, pots pujar les imatges i etiquetar els productes.

 

Avantatges per a la empresa

És clar que aquesta és una funcionalitat que no s'ha de deixar passar per alt. És una manera d'obrir un nou canal de venda "directa" i porta amb si les següents avantatges:

 

#1. Més tràfic des de Intagram a la teva webráfico: En fer clic a la compra d'Instagram accedeixes directament a la web, així obtens més visites.

 

#2. Major Número de comandes:  En estar més visible obtens directament més comandes. Les teves vendes augmentaran i sabràs quins arriben des Instagram.

 

#3. Font de posicionament SEO: Potser la teva marca no té un bon posicionament SEO a Google, ja que amb Instagram shopping pots posar més esforços en posicionar-te millor a la xarxa social.

 

Està clar que Instagram shopping canviarà la forma de vendre. Si has pensat en crear una botiga en línia contacta'ns, en Use It som experts en e-commerce i en el posicionament SEO. T'esperem!