Que és el Inbound Marketing?

Que és el Inbound Marketing?

2 d'octubre de 2017

Que és el Inbound Marketing?

El inbound màrqueting o com es poden apropar més a la teva empresa

Actualment disposem d'accés ràpid i eficaç a allò que busquem des del nostre terminal mòbil o ordinador i cada vegada trobem que la publicitat és menys intrusiva. Això és a causa de la nova manera d'atreure'ns a allò que ens agrada, generar leads i finalitzar en intercanvis comercials.

El inboud marketing es basa en l'atracció de tràfic, màrqueting digital, mitjans socials, seo i relacions o esdeveniments.

És important doncs tenir una estratègia basada en,

 

ATRACCIÓ DE TRÀFIC

La presència a la xarxa mitjançant una web, o la presència en mitjans socials es tradueix en un tràfic de dades d'interès, que es reben per part de l'empresa, i al seu torn genera una base de dades. Aquesta és una de les missions del SEO.

 

MÀRQUETING DIGITAL, AUTOMTIZACIÓ DEL MÀRQUETING

El lliurament d'informació interessant i exclusiva per a cada usuari permet satisfer les seves necessitats de forma automàtica i tenint en compte les seves respostes. Permet fer arribar la informació quan l'usuari estigui preparat i generar així més clients.

 

FIDELITZACIÓ

Treballar bé el màrqueting – descrit anteriorment – permet no solament tenir clients, sinó ambaixadors de la marca que parlin bé de la teva marca. S'han de realitzar accions – i aquí recau la importància dels mitjans socials - per seguir mantenint aquesta base de dades i sobretot tenir-la “contenta”.

 

ANÀLISI

El inbound màrqueting permet l'anàlisi de les dades que s'obtenen i poder realitzar variacions o modificacions de l'estratègia que se segueix, permetent ajustar millor els paràmetres.

 

Vols començar una estratègia de inbound màrqueting per la teva empresa? Doncs no dubtis a contactar amb nosaltres!