Remarketing: què és i com funciona

Fotografia d'unes persones assenyalant la pantalla d'un Macbook amb el text "Remarketing: què és i com funciona".

6 d'agost de 2019

Remarketing: què és i com funciona

Segur que en més d'una ocasió has entrat en una ecommerce i més tard t'ha sortit publicitat (en vídeos, xarxes socials, etc.) sobre aquesta mateixa marca, oi? A aquesta estratègia de marketing en línia se li crida Remarketing i és una de les formes més efectives de generar vendes. 

 

 

Què és el Remarketing i com funciona?

El remarketing és una forma d'arribar a persones que ja han interactuat amb el teu lloc web o aplicació mòbil. Et permet mostrar anuncis de forma estratègica mentre naveguen per Google o els seus llocs web associats i, d'aquesta manera, recordar-los que facin una compra o augmentar la presència de la teva marca.

 

Google Ads és una de les principals opcions per
fer remarketing del mercat digital.”

 

Característiques i avantatges

Tant si vols impulsar les vendes com augmentar el nombre d'usuaris registrats o promocionar la presència de la teva marca, el remarketing pot ser una bona tàctica en la teva estratègia de màrqueting digital. Aquestes són algunes de les seves característiques i avantatges:

 

1# Cobertura ràpida i segmentació

Pots mostrar els teus anuncis a persones que ja han interactuat amb la teva empresa en el precís instant en que busquen productes o serveis en un altre lloc.

 

2# Publicitat dirigida

Anuncis dels teus productes per a casos concrets. Per exemple, llistes de remarketing adreçada a les persones que han afegit algun producte a la cistella de la compra però no han realitzat cap transacció.

 

3# Cobertura a gran escala

Pots arribar als usuaris de les teves llistes de remarketing mentre naveguen per més de dos milions de llocs web i apps.

 

4# Preus competitius

Crear campanyes de remarketing d'alt rendiment que fan servir la funció de licitacions automàtiques. Aquest sistema de licitació en temps real calcula la licitació òptima per a la persona que veu el teu anunci i t'ajuda a guanyar la subhasta d'anuncis amb el millor preu possible.

 

5# Estadístiques de campanyes

Obtenció d'informes sobre el rendiment de les teves campanyes, on es mostren els teus anuncis i a quin preu.

 

 

Tipus de remarketing

El remarketing es pot dividir en diferents categories segons els recursos o aplicacions que se li dóna.



1# Remarketing estàndard

Mostra anuncis als usuaris que ja han visitat el teu lloc web o aplicació mentre naveguen per altres llocs i aplicacions de la Xarxa de Display.



2# Remarketing dinàmic

Optimitza els teus resultats amb el remàrqueting dinàmic, una estratègia excel·lent en què els anuncis inclouen els productes o serveis que els usuaris han visitat en el teu lloc web o app.

 

3# Llistes de remarketing per a anuncis recerca

Permeten mostrar anuncis a usuaris que ja han visitat el teu lloc web mentre fan cerques a Google després de sortir del teu lloc.



4# Remarketing de video

Permet mostrar anuncis als usuaris que han interactuat amb els teus vídeos o amb el teu canal de Youtube mentre fan servir Youtube i veuen vídeos, llocs web i aplicacions de la Xarxa de Display.

 

5# Remarketing per llista de clients

Amb la segmentació per llista de clients, pots pujar les llistes d'informació de contacte que els teus clients t'han proporcionat. Quan aquests usuaris inicien sessió a Google, pots mostrar-los anuncis en diferents productes de Google.

 

 

Vols saber més sobre el remarketing en general o algun tipus en concret? Contacta'ns, t'aconsellarem per incorporar la teva estratègia de remàrqueting en el teu pla de màrqueting digital.

 

Font: Google