Stand en una fira, si o no?

Fotografia amb el text "Stand en una feria, ¿vale la pena?"

14 de març de 2019

Stand en una fira, si o no?

Tots i totes sabem que el màrqueting digital és una de les principals eines per arribar i atraure al nostre públic objectiu, però de vegades aquest no és suficient.

Participar amb la nostra empresa o negoci en una fira o congrés pot aportar grans beneficis i avantatges per millorar la nostra posició, i convertir-nos en líders del sector.

 

 

 

"Cal avaluar molt bé
la relació cost-benefici."

 

 

 

Quins beneficis et pot aportar?

A continuació us donem algunes raons, en forma d'avantatges i beneficis per a la teva empresa, que t'ajudaran a decidir-te per participar i muntar un estand:

 

 

#Públic objectiu i aliances comercials

Les fires comercials solen ser temàtiques, i per tant, els assistents i altres expositors seran persones a les que els interessa el sector i les quals poden ser clients potencials o aliances comercials per a la teva empresa.

 

#Destacar davant la competència i guanyar visibilitat

Amb un estand atractiu, informació actualitzada, un guió comercial, novetats del sector i promocions cridaneres aconseguiràs destacar per sobre de la teva competència i tindràs una millor acceptació per part del públic.

 

#Reforçar la teva imatge de marca

És molt important que la teva marca estigui ben visible en la major quantitat d'esdeveniments possibles, ja que això donarà popularitat, et relacionaran fàcilment amb les necessitats del sector, i podràs reforçar el valor de la teva marca.

 

#Cobrir noves zones comercials

En el cas d'empreses d'àmbit local, regional o en una delimitada zona, el fet de muntar un estand en una fira en una altra zona pot iniciar un procés de desenvolupament de l'activitat comercial en aquesta zona.

 

#Aconseguir mencions en premsa

Moltes fires tenen seguiment per part de la premsa a causa de l'interès que desperten, el fet de formar part d'ella pot reportarte mencions en aquests mitjans de comunicació, entrevistes, etc i així aconseguir promocionar i publicitar la teva empresa o negoci.

 

#Potencia la teva assistència en xarxes socials corporatives

El fet de difondre fotos del teu estand, vídeos, publicacions, etc ... En la teva web o xarxes socials, t'aporten un valor afegit de cara als teus seguidors, ja que aconseguiràs que et relacionin amb una fira del sector.

 

 

Possibles desavantatges de participar en una fira

Però participar amb un estand en una fira i congrés pot tenir també certs desavantatges si no es planifica de forma correcta.

 

#Gastarse més del previst

Participar en una fira implica una certa inversió de diners per a dedicar-lo al lloguer de l'espai, materials promocionals, refrigeris, mostres, fullets, imprevistos ... I altres despeses que poden sumar més en el pla inicial. Per això cal fer un pressupost inicial i cenyir-se a ell.

 

#Dedicar molt de temps

Perquè els resultats en una exposició siguin els esperats, cal dedicar temps abans, durant i després de la fira. Assegura't de tenir-lo per no desaprofitar l'esforç.

 

#No totes les fires són iguals

Abans d'anar a una fira cal investigar el mercat i analitzar el perfil i quantitat de visitants esperats, trajectòria, costos, difusió, etc.

 

 

 

La nostra experiència en eShow

Per acabar aquest article, volem explicar-vos com va ser la nostra experiència en la eShow, la fira més important d'Apps, Software, Innovació tecnològica i Màrqueting digital que es va realitzar aquesta setmana a Barcelona. Va durar dos dies, en els quals van passar més de 12.100 professionals i visitants, 350 speakers i 130 expositors.

 

Aquesta va ser la primera ocasió en què participàvem a la eShow i va ser una experiència genial que ens va permetre generar networking i possibles aliances comercials amb altres empreses i negocis, i on vam aconseguir promocionar els nostres serveis i donar a conèixer la tecnologia Beacon per la qual apostem a Use It.

 

 

Vols saber més sobre els serveis que presentem a la eShow? Posa't en contacte amb nosaltres, estarem encantats de formar part del teu projecte.