Audiovisuals

Català

El poder dels vídeos emocionals

19 de març de 2019

El poder dels vídeos emocionals

Ja fa temps que les empreses no busquen arribar al client, com tradicionalment es feia a les campanyes publicitàries, sinó que avui en dia, l'objectiu és arribar directament a la persona i fer-li sentir alguna cosa, transmetre sentiments.

 

És una cosa que a primera vista molts pensareu que és una cosa fàcil, però de fet no ho és. És una manera de fer publicitat i que no es passi desapercebut.

 


5 estratègies de vídeo màrqueting

8 de febrer de 2019

5 estratègies de vídeo màrqueting

Cada vegada tenim més clar que el vídeo màrqueting és el present i futur del màrqueting digital. Cada vegada també, són més les empreses que decideixen incorporar el vídeo màrqueting per donar a conèixer i publicitar els seus productes i així atreure més consumidors.

És un mètode ideal per connectar amb els usuaris d'una manera ràpida, directa i emocional. Per això avui parlarem de què és el vídeo màrqueting i quines estratègies de vídeo màrqueting podem seguir.

 

Què és el vídeo marketing?

 


Bancs d'imatges

4 de setembre de 2018

Bancs d'imatges

En una societat visual com la nostra, on la gent prefereix mirar a llegir, fer servir imatges per expressar els valors de la teva empresa, publicitat per als teus productes, o per cridar l'atenció dels usuaris, és un factor que cal tenir molt en compte . Però ... On aconseguim imatges de qualitat?

 

 

“Existeixen bancs d'imatges gratuïts i de pagament,
els quals tenen avantatges e inconvenients.”

 

 


Fem un vídeo corporatiu?

25 de juliol de 2018

Fem un vídeo corporatiu?

La frase de que una imatge val més que mil paraules, això ho sabem tots i totes. Llavors... si seguim aquesta teoria tenir un vídeo ja ha de ser el més top, no? Doncs la veritat és que si. Els vídeos ens donen la possibilitat de transmetre alguns missatges i/o valors que amb les imatges no podríem.



La seva definició