Marketing

Català

Email marketing i email transaccional, com diferenciar-los?

4 d'octubre de 2019

Email marketing i email transaccional, com diferenciar-los?

A hores d'ara possiblement gairebé tothom hagi sentit alguna vegada el concepte de "email marketing", oi? Però ... E-mail transaccional? I això que és t'estaràs preguntant. Avui volem parlar-vos sobre les diferències entre aquests dos tipus de email, però per fer-ho primer hem de definir-los.

 

 


Calendari editorial per al teu bloc: Què és?

27 de setembre de 2019

Calendari editorial per al teu bloc: Què és?

Fa uns dies us parlàvem en un post sobre el marketing de continguts i de la importància que aquest té en la nostra estratègia de posicionament. Per fer un màrqueting de continguts efectiu és recomanable elaborar alguns recursos bàsics, per això avui us parlarem del calendari editorial.

 

 


Marketing de continguts: definició i exemples

17 de setembre de 2019

Marketing de continguts: definició i exemples

Crear contingut com publicacions en un bloc o posts en les xarxes socials no és una tasca senzilla si es vol assolir uns objectius i / o millorar de manera efectiva el SEO de la teva pàgina web, aquí és on entra el concepte de màrqueting de continguts.

 

 

“El marketing tradicional parla a les persones,

el marketing de continguts amb elles.” Doug Kessler


Com fer una newsletter efectiva?

27 d'agost de 2019

Com fer una newsletter efectiva?

Quan un usuari decideix subscriure a una newsletter és perquè el contingut que ha llegit i que es genera en aquesta pàgina web és del seu interès. Però ... quin tipus de contingut s'ha de manar en una newsletter perquè aquesta sigui efectiva i destaqui entre les altres newsletters del subscriptor?

 

 

“La newsletter té un paper important
dins de la nostra estratègia de Inbound Marketing.”

 

 


Remarketing: què és i com funciona

6 d'agost de 2019

Remarketing: què és i com funciona

Segur que en més d'una ocasió has entrat en una ecommerce i més tard t'ha sortit publicitat (en vídeos, xarxes socials, etc.) sobre aquesta mateixa marca, oi? A aquesta estratègia de marketing en línia se li crida Remarketing i és una de les formes més efectives de generar vendes. 

 

 

Què és el Remarketing i com funciona?


Com aconseguir més engagement a LinkedIn?

26 de juliol de 2019

Com aconseguir més engagement a LinkedIn?

Saps quina és la xarxa social professional més gran del món? Correcte! LinkedIn és una de les xarxes més importants pel que fa a marca personal i professional, per tant, no has de deixar-la de banda en el teu pla de màrqueting digital.

 

“Al principi, LinkedIn es presentava
com un currículum en línia.”

 

Però ... Què és LinkedIn?


Copywriting, el poder de les paraules

11 de juny de 2019

Copywriting, el poder de les paraules

A hores d'ara ja gairebé tots sabem que el màrqueting té diferents tècniques per aconseguir diferents objectius, encara que tots porten a un de principal, el d'aconseguir que l'usuari o públic objectiu realitzi una acció.

 

Una de les tècniques de màrqueting més efectives és el Copywriting, aquest s'empra en gairebé tots els productes de publicitat ja que un ús ben aconsegueix convertir i fidelitzar molts usuaris.

 

 

 

Però ... Què és el copywriting?


Email marketing, la clau per vendre a Internet

7 de maig de 2019

Email marketing, la clau per vendre a Internet

Si ets un nou emprenedor a punt d'enlairar en el món dels negocis o bé algú que ja té el seu negoci però que no està al corrent dels nous avenços de la tecnologia has de saber que disposes al teu abast d'una eina de costos mínims que t'ajudarà a incrementar les teves vendes des del minut 1. Si vols un increment en els teus ingressos podries provar d'afegir l'email màrqueting en la teva estratègia de màrqueting.

 


Troba les paraules clau per a la teva web

5 d'abril de 2019

Troba les paraules clau per a la teva web

Segur que a dia d'avui estaràs fart d'escoltar el famós concepte de "paraula clau". Avui dia si tens pensat crear una pàgina web, una e-commerce o un simple bloc has de tenir clar les paraules clau que utilitzaràs per donar-li un bon posicionament SEO a Google ja que això t'ajudarà a tenir més trànsit web a la teva pàgina.

 

Per facilitar-te el procés de recerca de paraules clau a la teva web avui et portem al bloc diferents maneres per seleccionar les paraules clau per posicionar millor la teva web a google.

 

 

 


Més visites per al teu bloc gràcies a l'Inbound Màrqueting

2 d'abril de 2019

Més visites per al teu bloc gràcies a l'Inbound Màrqueting

No és cap novetat que l'èxit del nostre bloc ve donat pel contingut que publiquem, no per la quantitat de publicacions que pugem. Com solem dir, de vegades menys és més!

En general, hem de tractar temes que siguin d'interès per al nostre públic objectiu i abans de res, ha d'estar ben redactat i amb bones paraules clau per millorar el posicionament SEO.