Marketing

Català

Remarketing: què és i com funciona

6 d'agost de 2019

Remarketing: què és i com funciona

Segur que en més d'una ocasió has entrat en una ecommerce i més tard t'ha sortit publicitat (en vídeos, xarxes socials, etc.) sobre aquesta mateixa marca, oi? A aquesta estratègia de marketing en línia se li crida Remarketing i és una de les formes més efectives de generar vendes. 

 

 

Què és el Remarketing i com funciona?


Com aconseguir més engagement a LinkedIn?

26 de juliol de 2019

Com aconseguir més engagement a LinkedIn?

Saps quina és la xarxa social professional més gran del món? Correcte! LinkedIn és una de les xarxes més importants pel que fa a marca personal i professional, per tant, no has de deixar-la de banda en el teu pla de màrqueting digital.

 

“Al principi, LinkedIn es presentava
com un currículum en línia.”

 

Però ... Què és LinkedIn?


Copywriting, el poder de les paraules

11 de juny de 2019

Copywriting, el poder de les paraules

A hores d'ara ja gairebé tots sabem que el màrqueting té diferents tècniques per aconseguir diferents objectius, encara que tots porten a un de principal, el d'aconseguir que l'usuari o públic objectiu realitzi una acció.

 

Una de les tècniques de màrqueting més efectives és el Copywriting, aquest s'empra en gairebé tots els productes de publicitat ja que un ús ben aconsegueix convertir i fidelitzar molts usuaris.

 

 

 

Però ... Què és el copywriting?


Email marketing, la clau per vendre a Internet

7 de maig de 2019

Email marketing, la clau per vendre a Internet

Si ets un nou emprenedor a punt d'enlairar en el món dels negocis o bé algú que ja té el seu negoci però que no està al corrent dels nous avenços de la tecnologia has de saber que disposes al teu abast d'una eina de costos mínims que t'ajudarà a incrementar les teves vendes des del minut 1. Si vols un increment en els teus ingressos podries provar d'afegir l'email màrqueting en la teva estratègia de màrqueting.

 


Troba les paraules clau per a la teva web

5 d'abril de 2019

Troba les paraules clau per a la teva web

Segur que a dia d'avui estaràs fart d'escoltar el famós concepte de "paraula clau". Avui dia si tens pensat crear una pàgina web, una e-commerce o un simple bloc has de tenir clar les paraules clau que utilitzaràs per donar-li un bon posicionament SEO a Google ja que això t'ajudarà a tenir més trànsit web a la teva pàgina.

 

Per facilitar-te el procés de recerca de paraules clau a la teva web avui et portem al bloc diferents maneres per seleccionar les paraules clau per posicionar millor la teva web a google.

 

 

 


Més visites per al teu bloc gràcies a l'Inbound Màrqueting

2 d'abril de 2019

Més visites per al teu bloc gràcies a l'Inbound Màrqueting

No és cap novetat que l'èxit del nostre bloc ve donat pel contingut que publiquem, no per la quantitat de publicacions que pugem. Com solem dir, de vegades menys és més!

En general, hem de tractar temes que siguin d'interès per al nostre públic objectiu i abans de res, ha d'estar ben redactat i amb bones paraules clau per millorar el posicionament SEO.

 


Stand en una fira, si o no?

14 de març de 2019

Stand en una fira, si o no?

Tots i totes sabem que el màrqueting digital és una de les principals eines per arribar i atraure al nostre públic objectiu, però de vegades aquest no és suficient.

Participar amb la nostra empresa o negoci en una fira o congrés pot aportar grans beneficis i avantatges per millorar la nostra posició, i convertir-nos en líders del sector.

 

 

 

"Cal avaluar molt bé
la relació cost-benefici."

 


Diccionari de màrqueting, paraules clau

5 de març de 2019

Diccionari de màrqueting, paraules clau

El màrqueting digital i el seu creixent protagonisme dins de les empreses ha fet inevitable que es creessin nous conceptes que cada vegada escoltem més sovint en les converses de consultors SEO, gestors de campanyes, analistes web i en especialistes del propi màrqueting digital que en general no entenem.

 

Per ajudar-vos a entendre millor el món del màrqueting, us portem algunes paraules clau en forma de "diccionari bàsic" que us seran molt útils a l'hora de promocionar i generar beneficis en el vostre negoci.

 

 


Social selling: vendre a través de les xarxes socials

5 de febrer de 2019

Social selling: vendre a través de les xarxes socials

Una cosa que ningú ens pot negar és que vendre ja no és el que era, no ho creieu? El clàssic porta a porta amb les demostracions de productes, les trucades en fred desactualitzades, tot això cada vegada més s'està quedant enrere.

 

El màrqueting està constantment en evolució des que el primer emprenedor va voler vendre els seus productes o serveis a través de l'email màrqueting o recomanar-lo a través dels seus Social Media (xarxes socials).

 


Videos animats i els seus beneficis

15 de gener de 2019

Videos animats i els seus beneficis

Sí sí, has llegit bé, els vídeos animats són un excel·lent recurs per millorar el màrqueting de la teva empresa i així aconseguir de forma més ràpida i efectiva els teus objectius. Vols saber més? Segueix llegint.

 

Un video animat per a la teva empresa

Un vídeo animat de la teva empresa podria explicar de forma curta i senzilla, amb l'ajuda de dibuixos, una idea i transmetre un missatge sense necessitat de realitzar filmacions de les instal·lacions o equip humà de l'empresa.